تکست آهنگ اگه باشی با من مهدی همت و لیدا

.....................



تکست آهنگ اگه باشی با من مهدی همت و لیدا

تکست آهنگ اگه باشی با من مهدی همت و لیدا

 

اگه باشی با من رو به راهم

اگه با تو باشم خوبه حالم

دست منُ می گیری، می خندی با هم می گردیم

عشق من بمون با من

می خوام با تو باشم

بذا حسودا هر چی دوست دارن بگن

انقد بگن تا آخر خسته شن برن

یه وقت نگی نمی خوامت

این دل بی تو می میره

یه روز اگه نبینمت، قلبم نمی کوبه

اولاش سخت بود، می فهمیدم تو وجودم عشق کم بود،

محبت نبود و داشتم کمبود،دستام سرد بود،

واسه ام بهارم،پاییز و غم بود

گفتم بیخیال غم و دل و زدم حراج

هر کی و می دیدم می گفتم می میرم برات

ولی فهمیدم که اونا الکین

واسه چند تا یرگ رنگی دوست دارمُ میگن

گفتم بیخیال اونا، تنهایی بهتره

حالا یه کاری می کنیم زندگی بگذره

حوصله نداشتم بودم ناراحت و داغون

خیلی آروم قدم میزدم توی خیابون

می خندیم به حرفای یکی ع رفیقام

با عشق تو نگاه اول دلت میشه بیدار

نمی دونم چی شد که اومدم توی پارک و تورو دیدم و 

یه کمی شدم سر حال...

رفتی و نشستی روی نیمکت پارک

آروم و ناراحت خیره به آدما

فوضولیم گل کرد و بهت گفتم چی شده؟

گفتی چرا هر چی بده به پست من میخوره؟

چند دقیقه گذشت و می خندیدیم با هم

انگار نه انگار که بودیم یه غریبه با هم

گفتی ع وقتی اومدی خیلی رو به راهم

گفتم وقتی پیش توئم خیلی خوبه حالم

پاشدی که بری گفتم داری میری راحت؟

گفتی که میخواستم که بگم می مونی با من

از اون روز چند ماهی می گذره

دیگه با توئم نمیگم که تنهایی بهتره

اگه باشی با من رو به راهم

اگه با تو باشم خوبه حالم

دست منُ می گیری، می خندی با هم می گردیم

عشق من بمون با من می خوام با تو باشم

بذا حسودا هر چی دوست دارن بگن

انقد بگن تا آخر خسته شن برن

یه وقت نگی نمی خوامت

این دل بی تو می میره

یه روز اگه نبینمت، قلبم نمی کوبه

بذا حسودا هر چی دوست دارن بگن

انقد بگن آخر خسته شن برن

یه وقت نگی نمی خوامت

این دل بی تو نمیتونه

یه روز اگه نبینمت، قلبم نمی کوبه

گیر میدی میگی جایی نری بی من

هر چی شد زنگ بزن سریع بگو به من

منم عاشق همین دیوونه بازیاتم

هر کاری می کنم که تا آخرش باشی با من

دوست داری واسه هر چی که میگی پایه باشم

هر جا میریم سر به زیر و یه پسر ساده باشم

دوباره با تو باشم و دوباره با تو باشم

گوشیتُ برمی داری منُ میگیری زود

عجله ای میگی میای با هم بریم بیرون؟

منم میگم آره و میام دنبالت

مگه دلم دیوونه اس که نخواد با تو باشه؟

میگذرن روزایی که دیگه سد راهمه

اونی که عاشقش شدم همیشه همراهمه

تو دیوونه منی و منم دیوونه اتم

همیشه پایه اتم، یه وقت نگذری ازم

حواسم جمعه یه وقت سمت کسی نرم

قول بده یه وقت فاصله نگیری ازم

همه خسته شدن از خوبیات گفتم

درک می کنم مثه تورو ندیدن عمرن

اونا تورو می خواستن و ندادی فرصت بهشون

همیشه با من بمون،همیشه با من بخون

سرد نشو زندگی بالا پایین داره

نذار یه وقت دل منم تک و تنها باشه

منم کسی و میخوام که یه دختر ساده باشه

واسه همونی که هستم عاشق و همراهم باشه

اینو می دونی که منم تورو میخوام آره

یه لحظه با کسی باشم غیر از تو محاله

اگه باشی با من رو به راهم

اگه با تو باشم خوبه حالم

دست منُ می گیری، می خندی با هم می گردیم

عشق من بمون با من می خوام با تو باشم

 


نظرات شما عزیزان:

pari
ساعت16:33---22 بهمن 1393
متن اهنگه یا رمانی داستانی چیزی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:تو چی فکر میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: متن اهنگ، ،

نوشته شده توسط hadiss در چهار شنبه 22 بهمن 1393

و ساعت 16:5



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by dar-aghosh-bad ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




به وبلاگ من خوش آمدید




مطلب
متن اهنگ
کد اهنگ
کتاب
تایپی
بیوگرافی
بازیگران
نویسندگان
خوانندگان
عکس
عکس با نوشته عاشقانه و غیره....
عکس عاشقانه بدون نوشته
عکس خوانندگان
عکس بازیگران
شهاب حسینی
ترول
دانلود اهنگ
انه شرلی




hadiss
pari




همدل
دلتنگ
خوبی ها
وبلاگ مجید اصغرزاده
عشقانه های شرجی
همه جوره (کره ای)
مجله خبری تماشا.خبر.اخبار.سرگرمی.
شعر عاشقانه
طناز چت
چت روم طناز
ما پنج نفر
تنها
gps ماشین ردیاب
دیلایت فابریک
جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گمشده و آدرس  dar-aghosh-bad.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا












عکس , کارت پستال , عکس عاشقانه , عکس با نوشته , عاشقانه،کارت پستال،کارت پستال احساسی،کارت پستال تنهایی،کارت پستال عاشقانه،کارت پستال عاشقانه غمگین , متن , متن اهنگ , apk, آیفون, آیپد, اندروید, تبلت, جاوا, دانلود رمان pdf, دانلود رمان اعدام یا انتقام, دانلود رمان اعدام یا انتقام apk, دانلود رمان اعدام یا انتقام epub, دانلود رمان اعدام یا انتقام jar, دانلود رمان اع , pk, آیفون, آیپد, اندروید, تبلت, جاوا, دانلود رمان pdf, دانلود رمان شکوفه اشک, دانلود رمان شکوفه اشک apk, دانلود رمان شکوفه اشک epub, دانلود رمان شکوفه اشک jar, دانلود رمان شکوفه اشک java, دانلود رمان , عکس عاشقنه با نوشته , زندگی , جوک طنز زندگی , رسم زمونه , انیشتن , پدر و مادر ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin